woensdag 18 november 2009

Winter Blues

Ondanks de positieve berichten van de afgelopen dagen ben ik best down....ik merk echt aan alles dat het winter wordt. Ook merk ik dat ik ontzettend moe ben en dat ik helemaal geen rust heb genomen het afgelopen jaar.Dit kon natuurlijk niet echt door de financiele situatie waar ik in zit. Ook kreeg ik door die situatie nog extra stress. Financiele zorgen zijn absoluut niet goed voor je rust!
Ik zou ook nog een update geven maar daar ben ik ook niet meer aan toe gekomen.
Wel heb ik een aantal rekeningen die spoed waren betaald en wil ik van het weekend weer even rustig gaan zitten om te bekijken wat er nog allemaal moet gebeuren.
Ik kan echt niet wachten tot deze ellende helemaal over is! Ik wil gewoon een keer mijn geld de baas zijn.
Het nieuwe jaar zit er ook weer aan te komen met de zorgverzekering die duurder wordt, de nieuwe gemeentelijke belastingen......pffff!!!
Ik heb gewoon echt even de winterblues te pakken....ik zou het liefst in mijn bed willen blijven liggen ook al weet ik dat je daar helemaal niets mee opschiet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten