donderdag 12 november 2009

Wachten, wachten, wachten

Als je ergens op moet wachten en het heel graag wilt duurt het echt zo ontzettend lang!
Het wachten op het geld van de belasting lijkt gewoon een eeuwigheid te duren! Flink balen ........ ik zit ook elke keer naar de brievenbus te kijken en ben aan het wachten op reacties van de instanties waar ik schulden heb.
Gisteren kwam er weer een leuke tegenvaller binnen....ik moet nog een rekening van 474,- euro betalen aan belastingen voor de gemeente! Als ik niet snel betaal gaan ze over tot beslaglegging! That sucks....helemaal als er al een loonbeslag ligt.
Heb dus terug geschreven en nogmaals de situatie uitgelegd...gelukkig heb ik al eerder met de mensen daar gesproken en weten zij wel dat ik er echt probeer uit te komen, het is dus even afwachten wat ik voor response krijg. Het is niet dat ik niet wil betalen maar ik kan het gewoon niet betalen. Ik moet nu al kijken hoe ik de komende drie maanden ga overleven......
Nou ja het enige voordeel wat ik op dit moment heb is dat het lijkt dat ik voor het eerst in 4 jaar grip op mijn situatie heb!
Aan de ene kant kan ik de rekening van de gemeente wel betalen....het nadeel is alleen dat ik ervoor weer rood zou gaan moeten staan en ik denk dat roodstaan voor mij nu niet handig is aangezien ik er dan de komende drie maanden niet meer uit zou kunnen komen.
Nou ja nog even wachten en hopelijk heb ik dan goed nieuws!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten