maandag 21 december 2009

Kleine update

Het is lang geleden dat ik voor het laatst geblogd heb.
De afgelopen weken is er niet veel gebeurd. Ik ontvang geen dreigbrieven meer wat heel rustgevend werkt en ik heb alle zaken redelijk op orde. Inmiddels is de tweede keer loonbeslag ook al geweest....dus nu nog 1 maandje....gaat allemaal sneller dan verwacht!
Het was onwijs druk op het werk. En ook het afstuderen hakt erin.
Verder krijg ik handigheid in het boodschappen doen. I love Dirk van de Broek! Wat een wereld van verschil vergeleken met de AH.
Ik klus nog steeds lekker bij en ik kan daarvan goed de boodschappen doen. En soms zelfs mezelf een klein beetje verwennen.
Ik sta nog steeds niet rood! Het tegendeel zelfs....ik hou geld over en ik heb geld op mijn spaarrekening EUR 300,-!!! . Het streefbedrag voor mijn buffer is 1000 euro dus heb ik nog 700 euro te gaan.
Ik vind het echt gek dat ik geld overhou terwijl ik 1300 euro minder te besteden heb.
Ik ben echt heel erg slecht met mijn geld omgegaan de afgelopen jaren....
Nog even en dan kan ik eind februari beginnen met het aflossen van het krediet!

2 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad bijzonder, dat je meer over houdt, terwijl je minder te besteden hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. klinkt allemaal heel positief...vast houden deze flow....;-)
    Fijne feestdagen...enne.....wij doen al jaren met veel minder tijdens de feestdagen en eigenlijk heb ik daar een veel beter gevoel over dan toen...de kast nog uitpuilde....

    BeantwoordenVerwijderen