donderdag 25 februari 2010

OV Chip

Ik kan echt zo boos worden om de problemen met de OV-chip kaart! Ik stap in de bus check netjes in en vervolgens wanneer ik een paar haltes verder uit wil stappen hebben alle 3 gewoon alle 3!!!! automaten een storing! Dit is gewoon niet te geloven!
Ik loop naar de buschauffeur want die moet mij een kaartje geven blijkt gewoon dat hij die niet bij zich had! Er stond nog een andere chauffeur naast...(waarschijnlijk werd de chauffeur die reed getraind) en die hield zich ook van de domme! Ja mevrouw als u het busnummer opschrijft komt het goed....ja vast dacht ik lekker makkelijk!
Dit is gewoon al de derde keer in een paar maanden tijd en het kost me gewoon elke keer 4 euro....het stomme van alles is dat ik dan in de min sta op mijn kaart terwijl ik een abonnement heb...en dus ook niet meer kan reizen in de gebieden waar mijn abonnement geldig is! En ik moet ook nog heel leuk op zoek naar een automaat die een uitdraai van alle ritten maakt (deze kun je vaak op de grote stations vinden) en ik woon niet bij de grote stations van Amsterdam en kom er ook niet langs als ik moet werken.
Ik ga weer een claim indienen maar deze keer met een boze brief! Ik vind dit uitermate slecht geregeld! En ik wil mooi mijn geld terug!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten