woensdag 3 maart 2010

Off day!

Soms zit het even tegen......ik voel de onrust weer terug keren in mijn lichaam.
Op dit moment vind ik het zo moeilijk om na te denken over de rest van mijn leven (pfffff....wat klinkt het zwaar).
Ik heb het dan over mijn baan en studie. Ik zou echt zo graag willen stoppen met werken en voltijd mijn master willen afmaken. Financieel is het echt niet mogelijk!
Ooit kwam ik van de middelbare school af....ik wist nog niet echt wat ik wilde dus ging ik maar op kantoor werken....Ik begon toen als assistant....nu jaren later werk ik nog steeds als assistant, ik heb wel mijn HEAO diploma op zak en een goed betaalde baan voor mijn leeftijd....maar ik zie geen groei....het is leuk werk maar je kunt niet groeien...ik probeer echt blij te zijn met wat ik heb en ik besef ook dat ik het niet slecht doe maar ik heb zoveel voorbeelden om mij heen van dames die zijn blijven hangen....de jaren vliegen voorbij...want ook ik ben al jaren verder terwijl ik eerst maar een jaartje zou werken om na te denken over mijn studie.
Sorry voor mijn gezeur ik heb gewoon een off day!

3 opmerkingen:

  1. Ja, erbij studeren is duur (ik doe het ook), maar het is de moeite waard vol te houden. Je kunt altijd een pauze inlassen.
    Misschien is het goed in jouw geval - na de verkoop van je huis - even afstand te nemen en pas nadat je je financien weer goed op orde hebt verder te gaan met studie.
    Stel je eisen wat aflossing betreft niet te hoog, want dat geeft ook weer stress. En zorg voor een klein buffertje voordat je aan de mega-aflossing begint. Het belangrijkste is eigenlijk rust in het hoofd, pas dan heb je geestelijke ruimte voor studie en verder denken. Sterke en succes, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Anna,

    Dank voor het begrip en de tips. Rust in het hoofd is inderdaad het belangrijkste. En misschien moet ik soms inderdaad wat minder streng zijn.
    Mag ik vragen welke studie je volgt naast het werk?

    groetjes,
    Money Problems

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geschiedenis, naast een freelance baan (dwz: lekker onzeker!) Soms doe ik tijden niets, maar ben opgehouden mezelf dat kwalijk te nemen. Groet Anna

    BeantwoordenVerwijderen