woensdag 24 februari 2010

Nog 1 dagje

Nog 1 dagje en dan komt mijn salaris binnen. Ben echt benieuwd....het overgrote deel van de schuld is inmiddels voldaan via loonbeslag. Er gaat deze maand waarschijnlijk nog maar 200 euro vanaf! Dan heb ik eindelijk weer mijn normaal salaris.
Helaas sta ik wel enorm in het rood (930 euro).....baal er flink van maar ik kon even niet anders. Ik heb de deurwaarder betaald en mijn vaste lasten betaald...dus ja dat gaat snel als je maar 940 euro te besteden hebt (incl. reiskosten). Ook ben ik mijn kleine schuldjes blijven aflossen.
Dus na mijn vaste lasten zal ik meteen mijn roodstand weer in moeten lossen.
Als ik terug blik op de afgelopen paar maanden heb ik echt geen idee hoe ik het gered heb. Ik hoop dan ook echt gauw aan de grote lening te kunnen beginnen.
Verder ben ik op zoek naar tips mbt aflossen van het doorlopend krediet. Ik wil dit snel doen maar ook een beetje sparen. Mijn huis gaat in de verkoop en ik vrees dat er een restschuld blijft van 5000 euro of meer....ik moet dus geld aan de kant gaan zetten. Ik heb dus ook de moeilijke beslissing genomen om niet door te studeren omdat het gewoon heel duur is en ik hoop dat ik met mijn HEAO en wat cursussen ook een beetje carriere kan gaan maken.
Eind van de maand heb ik weer een financiele update.....ben zo benieuwd of ik het verschil al kan zien er is in ieder geval iets meer dan 4000 euro van de totale schuld af!

1 opmerking:

  1. Welkom terug! Wat heerlijk meid dat de ergste streeeeezzsss voorbij is!

    BeantwoordenVerwijderen