dinsdag 23 februari 2010

I'm back

Het is echt een lange tijd geleden dat ik heb geblogd. Ben toch redelijk in een dipje terecht gekomen. Ik voelde me heel erg moe, had weinig geld en alles leek verkeerd te gaan.
Het verhaal met de deurwaarder heeft een goed einde gehad ik heb het bedrag in een keer betaald en het was opgelost.
Verder is het kennisje van mij niet meer in mijn woning dus moet ik het nu echt doen van wat ik over hou na mijn loonbeslag en de centen die ik bijklus.
Ik hoop eind van deze maand een update te geven over de schulden op dit moment.
De meeste enge aanmaningen zijn gelukkig al weg....en mijn grote schuld heb ik dus dmv loonbeslag ook al bijna betaald.
Ben echt benieuwd wat de status is en hoop ook echt gauw weer een beetje te kunnen sparen en de grote lening af te lossen!

1 opmerking: